Macchina per allentà u Terrenu di u Sottulatore Agriculu

Breve descrizzione:


Dettagliu di u Produttu

Tags produttu

Dettagliu di u Produttu

U sustrattore di a serie 3S hè adattatu principalmente per suttastrà in u campu di a patata, i fasgioli, u cotonu è pò rompe u terrenu induritu, allentà u terrenu è pulisce i stoppie. Hà vantaghji di prufundità regolabile, larga gamma di applicazione, sospensione conveniente ecc.

 

U suttanaghju hè un tipu di tecnulugia di travagliu chì si compie cù a cumminazione di a macchina di suttastratura è a piattaforma di forza di u trattore. Hè un novu metudu di travagliu cù a pala di suttastratura, aratu senza muri o aratu à scalpellu per allentà u tarrenu senza vultà u stratu di u tarrenu. U suttanaghju hè un novu sistema agriculu chì unisci machini agriculi è agronomia, è hè una di e tecniche principali di travagliu di cunservazione. L'effettu di u suttascrittu 3S hè u suttastramentu lucale. Hè da aduprà a scalpella per allentà u tarrenu è ùn perde micca u tarrenu à intervalli di allentamentu lucale. A pratica hà dimustratu chì u suttastramentu intervallale hè megliu cà u suttastramentu cumpletu è hè ampiamente adupratu. U scopu principale hè di rompe u fondu di u terrenu aratu è di cunservà l'acqua.

Specificazione Tecnica

Mudellu

Unità

3S-1.0

3S-1.4

3S-1.8

3S-2.1

3S-2.6

Larghezza di travagliu

mm

1000

1400

1800

2100

2600

Numaru di ghjambe

pc

5

7

9

11

13

Profundità di travagliu

mm

100-240

Pesu

chilò

240

280

320

370

450

Potenza assuciata

HP

25-30

35-45

50-60

70-80

80 à 100

Vinculazione:

/

Montatu in 3 punti

Funzionamentu di u Subsuiler

1. L'attrezzatura deve esse responsabile di l'operazione, familiarità cù e prestazioni di a macchina, capisce a struttura di a macchina è i metudi di regolazione è l'usu di ogni puntu operativu.

2. Selezziunà i terreni di travagliu adatti. Prima, a trama duveria avè una superficie sufficiente è un spessore di terrenu adattatu; secondu, pò evità ostaculi; in terzu, u cuntenutu di l'acqua propiu di l'umidità di u tarrenu hè 15-20%.

3. Prima di travaglià, deve verificà ogni parte di u bullone di cunnessione, ùn deve micca avè u fenomenu di allentamentu, verifica ogni parte di grassu, ùn deve micca aghjunghje in tempu; verifica a cundizione d'usura di e parti facilmente dannificate.

4.Prima di l'operazione formale, duvemu pianificà a linea di operazione, cuntinuà l'operazione di prova di allentamentu profondo, adeguà a profondità di l'allentamentu profondo, verificà a situazione di travagliu è a qualità di l'operazione di e parti di a locomotiva è di a macchina, è adattà è risolve u prublema in tempu finu à chì risponde à i requisiti di l'operazione.

Video


  • Precedente:
  • Next:

  • Scrivi quì u to missaghju è mandatelu